poniedziałek, 23 lutego 2015

Biegniemy po nowe płuca dla Piotra!

Ludzie zakładają blogi z różnych powodów, żeby motywować siebie i innych, żeby dzielić się swoimi przemyśleniami i wiedzą oraz z tysiąca innych powodów.. Mój blog nie działa długo, ale ma coraz więcej odwiedzających i każde jedno wejście niesamowicie mnie cieszy.. stąd chciałabym zareklamować pewną bardzo pozytywną inicjatywę! ;)

Mieszkasz w Małopolsce albo na Śląsku? Albo może już dawno chciałeś odwiedzić Oświęcim, ale nie było okazji? Otóż mam pewną propozycję..! :)


Oświęcim - małe miasto, z dużym sercem! Zapraszam serdecznie na bieg charytatywny: 'Biegniemy po nowe płuca dla Piotra!' 

Cel: zebranie 120 tys euro, na nowe płuca dla Piotra!!

'22-letni Piotr Raczyński cierpi na późne stadium mukowiscydozy. Przeciętny czas życia chorego w Polsce to 23 lata. W kraju Piotr ma minimalne szanse na operację. Jedynym ratunkiem dla niego jest przeszczep płuc w Austrii, ale kosztuje 120 tysięcy euro. Pobiegniemy dla niego 28.02.2015 r. - przyłącz się do nas.'

Zapisy na bieg na stronie oświęcimskiego klubu biegowego Zadyszka: tutaj

Wydarzenie biegu na fb: tutaj

Facebook Piotra: tutaj

Na liście startowej jest już 150 osób, w tym ja! :) Bieg jest przeznaczony dla wszystkich bez względu na wiek, dystans 5km. Opłata startowa 30zł, w ramach opłaty każdy zawodnik otrzyma: numer startowy, pamiątkowy medal, posiłek regeneracyjny  - salezjański bigos oraz ciepłą herbatę. 

Nie biegasz? To nic, przyjdź/ przyjedź mimo to! W czasie zawodów będzie organizowana kwesta na rzecz Piotra. ;) 

Nie mieszkasz w okolicach Oświęcimia? Nie szkodzi, możesz zrobić przelew. Dane podam na końcu postu.

Nie biegasz i nie masz grosika na pomoc? Udostępnij wydarzenie dalej, polub facebook Piotra, to też pomoc!! :) 

Życie nie jest łatwe, raz jest lepiej, raz jest gorzej. Nigdy nie wiemy, kiedy sami będziemy potrzebować pomocy. Jeśli można pomóc, wybór jest prosty! :) 

Na koniec cytat z facebooka Piotra:

'Nazywam się Piotr Raczyński i mam 22 lata. Od urodzenia choruję na nieuleczalną i śmiertelną chorobę, mukowiscydozę. W ostatnim roku choroba zaatakowała moje płuca z całą swoją mocą. Każdy mój dzień to walka o oddech. Jestem uzależniony od koncentratora tlenu 24 godziny na dobę, w nocy wspomaga mnie respirator. Przejście 10 metrów jest sporym wysiłkiem, wejście po schodach wyprawą w wysokie góry. Jedynym ratunkiem jest szybki przeszczep płuc. W Polsce zabieg ten wykonywany jest bardzo rzadko. Szansą na normalne życie jest przeszczep w Wiedniu – drogi i nierefundowany przez NFZ. Zastanawiałeś się kiedyś ile kosztuje ludzkie życie? 120.000 euro to kwota jaką musze wpłacić, aby klinika wpisała mnie na listę oczekujących. Nie mam obecnie takich pieniędzy, ale wiem, że jeśli ich nie zdobędę to pewnego dnia zabraknie mi powietrza. Nie mam wiele czasu, każdy tydzień przynosi pogorszenie. Po wielu latach walki z chorobą mój organizm jest wykończony. Dzisiaj proszę Cię o pomoc. Jesteś popularny, masz talent, masz znajomości, jesteś bogaty, a może masz pomysł na ciekawą akcję? Możesz pomóc na wiele sposobów.. Dostaję coraz więcej pytań o numer konta, na które można przesłać pieniądze. Podaję szczegóły: ------------------------------------------------------------------------------ *** PRZELEW KRAJOWY *** Fundacja MATIO ul.Celna 6; 30-507 KRAKÓW Bank BPH S.A. 36 1060 0076 0000 3200 0132 9248 konieczny dopisek (tytuł przelewu) : Dla Piotr Raczyński ------------------------------------------------------------------------------- *** PRZELEW ZAGRANICZNY *** Fundacja MATIO ul.Celna 6; 30-507 KRAKÓW SWIFT/ BIC: BPHKPLPK IBAN: PL 36 1060 0076 0000 3200 0132 9248 konieczny dopisek (tytuł przelewu) : Dla Piotr Raczyński --------------------------------------------------------------------------------- Pieniądze wpłacone na konto będą mogły być wykorzystane przeze mnie wyłącznie na sfinansowanie operacji, zakup leków i pokrycie kosztów rehabilitacji. Jeszcze raz dzięki Wam wszystkim za wsparcie!!!'

Pozdrawiam serdecznie wszystkich ludzi dobrego serca,
Ajwonkaa

11 komentarzy:

  1. Niestety, daleko mi do tych okolic, ale wydarzenie udostępnione, dobra inicjatywa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szlachetna inicjatywa, zaraz udostępnię na Facebooku profil Piotra, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Nieuleczalną'' to określenie mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się w takie akcje angazujesz. Jak najbardziej jestem za tym aby imprezom biegowym przyświecał charytatywny cel :). Ja powoli wracam do biegania, a Oświęcim za daleko. Jednak inicjatywę puszcze dalej ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna akcja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ah jaki piękny cel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam ''Oświęcin'', Myśle - jest! Blisko mnie.. Okazało się, że blisko mnie są Oświęciny..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem z daleka, ale w obecnym stanie dużo bym nie pomogła :( Ale wiem kto tam mieszka :) Podrzucę info

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udostępnienia w imieniu Piotra! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog zrobił na mnie wrażenie, gdyż wpisy są genialne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To dla mnie wiele znaczy i motywuje do dalszego pisania. :) Odwiedzę profil/blog, każdego, kto skomentował mój post, nie musisz reklamować swojego bloga. ;)

Jeśli poszukujesz motywacji do ćwiczeń, nie wiesz od czegoś zacząć i jak się za nie zabrać, jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało! :)) datewithfit@gmail.com