środa, 14 stycznia 2015

Moc dobrych myśli! :)

Zostałam nominowana do zabawy: 'Dobre myśli' przez : Zatrzymać piękno. Dziękuję i pozdrawiam! :)

Blog z założenia miał być anonimowy, tzn. nie zamierzałam wrzucać swoich zdjęć, ani pisać zbyt dużo o sobie.. ale z każdym dniem odnajduje kolejne świetne blogi, poznaje fantastyczne blogerki i blogerów oraz cieszę się jak głupia z każdego nowego komentarza i odwiedzin..;))) I długo myślałam, czy wrzucić jakieś swoje zdjęcia, zwłaszcza pod kątem opublikowania postu w odpowiedzi na nominację 'Dobre myśli', ale wyszłam z założenia, że prowadzenie bloga to nic złego, wręcz przeciwnie, nie mam się czego wstydzić, więc dlaczego mam nie wrzucić kilka zdjęć.. ;)

Tak więc oto ja i moje dobre myśli! :)

Rok 2014 był dla mnie najcudowniejszym ze wszystkich 'roków', dosłownie rok spełniających się marzeń.. ;) A więc chronologicznie: ;)


  • Obroniony inżynier i rozpoczęcie pracy w biurze projektowym - może brzmi nudno, ale dla mnie wiele znaczy.. ;) 

  • Piękny prezent urodzinowy od ukochanego - garminek, dzielny towarzysz każdego biegu.. ;)

  • Przebiegnięty 1. w życiu maraton :) 

  • Zaręczyny o wschodzie słońca (4:30) na Gubałówce.. Niesamowite, niewyobrażalne szczęście i najcudowniejsza niespodzianka..! ;) <3

  • Idealne, najlepsze w życiu wakacje.. ;) 


  • Cała masa wycieczek w góry, wykorzystane do maxa każde święto i wolne dni.. ;) 


  • Rowerowe randki.. ;) 


  • Moja grupa motywacyjna (grupa 6-7 koleżanek, z którymi nawzajem motywujemy się do ćwiczen i zdrowego jedzenia) i przygoda z Mel B, Focusem oraz innymi i powolutku rozpoczęcie ćwiczeń siłowych.. :)


  • A na piękne zakończenie roku.. sylwester w gronie fantastycznych ludzi w klimacie pin up! :D

Tak wyglądał 2014r., aż żal, że już się skończył, ale mam nadzieję, że nie wyczerpałam już swojej puli szczęścia i następny rok będzie jeszcze lepszy.. ;) 

A do podzielenia się Dobrymi Myślami nominuje:

Pozdrawiam gorąco mniej anonimowa,
Ajwonkaa

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
    Wspaniały rok za tobą! I świetnie wyglądasz, super forma :)
    A co do obrony tytułu i zdobytej pracy, to w żadnym wypadku nie jest to nudne! Każde marzenia są ekscytujące :) Życzę dalszych sukcesów w 2015!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)) Tak, masz rację, każde marzenie jest ekscytujące. :)) Nawzajem mnóstwa sukcesów życzę! :)

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz, i cudny rok za Tobą!

    ps. Ja jeszcze nie dojrzałam do pozbycia się anonimowości;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja niby dojrzałam, ale wciąż nie jestem tego pewna :D

      Usuń
  3. zaręczny cos pięknego :* świetnie wyglądasz , super figura , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :) Ja również pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Jesteś prześliczna! Bardzo Ci gratuluję sukcesów, ja na początku założenia bloga miałam podobne założenia co do anonimowości, ale chyba się tak nie da... Dziękuję za nominacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo. Dziękuję bardzo :** Właśnie tak mi się wydaję, że nie da się tak całkiem anonimowo.. :) Proszę bardzo :) Ciekawa jestem Twoich dobrych myśli, na pewno zajrzę.. :)

      Usuń
  5. wspaniałe myśli ! Pozdrawiam i dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ciekawa jestem Twojej odpowiedzi na nominację :)

      Usuń
  6. Zdradzę Ci w sekrecie, że to ostatnie zdjęcie jest całkiem niezłe...
    Chciałem napisać łapka w górę, ale to może byc różnie zinterpretowane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To dla mnie wiele znaczy i motywuje do dalszego pisania. :) Odwiedzę profil/blog, każdego, kto skomentował mój post, nie musisz reklamować swojego bloga. ;)

Jeśli poszukujesz motywacji do ćwiczeń, nie wiesz od czegoś zacząć i jak się za nie zabrać, jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało! :)) datewithfit@gmail.com