sobota, 10 stycznia 2015

Noworoczne postanowienia i motywacje

Zwykle unikam robienia noworocznych postanowień, bo mam wrażenie, że ciąży nad nimi klątwa 'niespełnienia się', 'niewytrwania' i ogólnie 'klęski'.. :D

Ale z drugiej strony.. czym byłby Nowy Rok bez postanowień? :D



W czasie przerwy świątecznej troszkę się opuściłam, wprawdzie ćwiczyłam, ale nie liczyłam kalorii i nie odżywiałam się zdrowo i po prostu czułam, że tyję! :D

Myślę, że najwyższa pora wziąć się znowu za siebie, wrócić do zdrowego odżywiania, kontynuować ćwiczenia i nie bać się biegania na mrozie. :) 

Stąd kilka postanowień na 2015r.:

1. przebiec ponad 1000km w ciągu roku
2. wystartować i przebiec półmaraton, wziąć udział i ukończyć bieg Grand Prix mojego miasta 
3. zapisać się na cross fit i/lub siłownię
4. zdrowo się odżywiać, pilnować bilansu kalorycznego
5. odstawić na dobre fastfoody, słodycze, chipsy, gazowane, alkohol
6. zrobić jak najwięcej kilometrów na rolkach i rowerze
7. jeszcze więcej wycieczek po górach



A oto podsumowanie 2014r. :

1. przebiegnięte: 639km, w tym jeden maraton i kilka mniejszych biegów ;)
2. rower: 159km
3. rolki: 142km
4. wędrowanie po górach: 160km
5. pływanie: 10km
6. aerobik: 41h 30min


Łącznie: 1072 km i 167 godzin aktywności.

Nie jest źle, ale mam nadzieje, że w 2015r. będzie tylko lepiej :)

A jak wyglądają Wasze noworoczne postanowienia?:)

Pozdrawiam,
Ajwonkaa

14 komentarzy:

  1. Całkiem niezły wynik osiągnęłaś w poprzednim roku!
    Życzę aby ten 2015 był jeszcze lepszy:)

    bardzo ciekawy blog, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne wyniki :D Kurczę gratuluję maratonu! Jaki czas ? (tak z ciekawości pytam) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) 3h 53 min :) Jak na pierwszy myślę, że nie jest źle. ;D

      Usuń
  3. Pięknie dałaś z siebie wszystko w poprzednim roku! Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę!

    Pozdrawiam

    fitfunmamarun.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.. :) Mam nadzieję, że w tym roku będzie jeszcze lepiej.. :)

      Usuń
  4. Nominowałam Cię do zabawy: Dobre myśli
    szczegóły u mnie:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh nie, postanowienia to nie dla mnie xD
    Zawsze kończą się klapą o .

    Ale Tobie życzę powodzenia ;)


    Pozdrawiam
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje często też, no ale znowu Nowy Rok bez postanowień to jakoś tak nieswojo.. :D Ale nie dziękuję w takim razie! :)
      Dziękuję za post i obecność :)

      Usuń
  6. Dobry rok za tobą, a przy twoich ambicjach na pewno szybko uporasz się ze świątecznymi kilogramami! Też z nimi nadal walczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby było tak jak mówisz! :) Ty też dasz radę :*

      Usuń
  7. Moim postanowieniem jest kaloryfer na brzuchu do maja, po porodzie (06.12.2014) ^^ do tego wrócić do cotygodniowego odwiedzania SPA + sauna mokra i (może w końcu się przekonam) sauna lodowa + przepłynąć przynajmniej 10 basenów (należę do leniwych) + biegać przynajmniej 3 razy w tygodniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne postanowienia! :) Powodzenia w realizacji! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To dla mnie wiele znaczy i motywuje do dalszego pisania. :) Odwiedzę profil/blog, każdego, kto skomentował mój post, nie musisz reklamować swojego bloga. ;)

Jeśli poszukujesz motywacji do ćwiczeń, nie wiesz od czegoś zacząć i jak się za nie zabrać, jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało! :)) datewithfit@gmail.com