czwartek, 15 stycznia 2015

Taneczne ćwiczenia - zapobiegaj monotonii! :)

Znudził Ci się Twój trening? Szukasz czegoś nowego? Biegnę z pomocą..! :D

Nie wiem jak Wy, ale ja nie lubię monotonii i czasem mam ochotę 'ćwiczeniowo zaszaleć'..:D i zrobić coś całkiem innego. :)

Czasem po prostu włączam muzykę i tańczę bez ładu i składu po domu, upewniając się wcześniej, że nikogo w tym domu nie ma i są zaciągnięte zasłony/ rolety - nikt nie chce być uznany za wariatkę. :D

Z racji, że nie zawsze jesteśmy w domu sami, kilka propozycji tanecznych treningów.. :) 
  • Pump it up - mój ulubiony ;)
  • Slinky Dance fitness - kiepska perspektywa oglądania, ale jak się na nich patrzy, ciężko ustać w miejscu
  • Julianne Hough - kręcenie bioderkami
  •  30 minutowy trening
  • Zumba - 50 minut treningu
  • Zumba dla początkujących
  •  Zumba dla bardziej zaawansowanych



  •  Żeby nie skupiać się tylko na zumbie - salsa. ;) 50 minut treningu :)
 
  •  I jeszcze jedna salsa - 38 min :)
 

Dla każdego, coś miłego.. ;) Zachęcam do pokręcenia bioderkami od czasu do czasu, a treningowa nuda nigdy nas nie dopadnie! :)

Pozdrawiam tanecznie, 
Ajwonkaa

21 komentarzy:

  1. Jak znudzi mi się kickboxing to chętnie sobie poćwicze i zatańczę:) Szczególnie ta salsa wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze półtora miesiąca swojego treningu :D ,ale jak go skończę to te też wyglądając obiecująco!:) Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam za 1,5 miesiąca! :) Chociaż ja te ćwiczenia to tak gratisowa dokładam.. :) Bardziej jako zabawę. :) Również pozdrawiam i dziękuję za obecność :)

      Usuń
  3. Świetne propozycje :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie właśnie post o monotonii :)

    zapraszam
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbyś była kiedyś w okolicach pisz śmiało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy też jest moim ulubionym! :) ten z Bipashą także lubię, a resztę chętnie wypróbuję! Super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CIeszę się, że się podobają. Dziękuję za odwiedziny! :)

      Usuń
  7. takie treningi są świetne bo pracuje całe ciało :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja Cie, wszędzie szukałam takich treningów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że wpis się przydał :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Ja ćwicze karate xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomp it up..... taaaak, to chyba również ulubiony teledysk każdego faceta ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zumba faktycznie jest taka skuteczna? Byłam na jednym treningu, ale nie mogę się do niej przekonać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co.. Zależy jak na to patrzeć i czego oczekujesz.. :) Jeśli masz ochotę rozpocząć przygodę z ruchem, zumba jak najbardziej. Zwłaszcza, jeśli ktoś zabiera się do ćwiczeń, po dłuższej przerwie od jakichkolwiek aktywności. Zaś dla kogoś, kto ćwiczy regularnie i od jakiegoś czasu, proponowałabym inne ćwiczenia :) Jak pisałam, te taneczne ćwiczenia podaję jako odskocznie od codziennych treningów i myślę, że zumba nadaje się świetnie na urozmaicenie treningów lub rozpoczęcie przygody z aktywnością.. :) Nie liczyłabym jednak, że przyniesie nam cuda :) Bo jest to wysiłek, ale dość umiarkowany i po kilku zajęciach nie daje takiego wycisku jak inne ćwiczenia. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To dla mnie wiele znaczy i motywuje do dalszego pisania. :) Odwiedzę profil/blog, każdego, kto skomentował mój post, nie musisz reklamować swojego bloga. ;)

Jeśli poszukujesz motywacji do ćwiczeń, nie wiesz od czegoś zacząć i jak się za nie zabrać, jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało! :)) datewithfit@gmail.com