wtorek, 3 marca 2015

Plank wyzwanie! :)

Zainspirowana blogiem Zakochanej w Bieganiu, a dokładnie postem: dotyczącym podsumowania wyzwania planka, postanowiłam również podjąć wyzwanie.. ;)

Czułam niedosyt, Insanity i bieganie to jakoś tak mało.. :D

A tak poważnie..marzy mi się piękny brzuszek i chcę trochę sobie w tym pomóc. A i w bieganiu mięśnie brzucha, które pozwoli rozwinąć plank, na pewno nie zaszkodzą.. :)

W związku z tym, chciałabym Wam zaproponować plank wyzwanie. ;) Źródło: google. Nie tworzyłam własnego wyzwania, nie widziałam sensu, w Internecie aż się od nich roi. ;)

Każdy, ale to każdy znajdzie 20 sekund ( w pierwsze dni) do 5 minut ( w ostatni dzień) w ciągu dnia.

Do wakacji 4 miesiące!! ;) Chyba nikt nie będzie miał nic przeciwko paradowaniu po plaży z idealnie płaskim brzuszkiem? :)


Podejmij wyzwanie! :) Nie jutro, nie za tydzień! Teraz, zaraz, JUŻ! :)

Nagroda?:)

Piękne zdjęcia z wakacji.. ;) To Ty decydujesz, jakie one będą. ;) A marzec to ostatni gwizdek, żeby się za siebie wziąć! :)










Przyłączysz się? :)
Przyłączysz się?:)

Pozdrawiam,

Ajwonkaa

22 komentarze:

  1. Ja z chęcią się dołączę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję, dziękuję - jest mi bardzo miło :)
    Nawet nie wiesz jakiego powera motywacyjnego mi swoim wpisem dałaś.

    Dziewczyny - trzymam za Was kciuki i za Wasze wyzwanie :) Ja z planka nadal nie rezygnuję a tutaj podrzucam Wam link do profilu kolegi Romka- u którego przez 28 dni dokumentowaliśmy nasze codzienne zmagania z plank; https://plus.google.com/+RomanMackiewicz/posts/Hg3TDA9CpVp

    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dodam : Cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamień z serca! :) Myślałam, że może będziesz mieć mi za złe.. :) W linka oczywiście klikam :)

      Usuń
    2. Ależ ja się cieszę - często sama lubię napisać posta pod wpływem inspiracji :)

      Pozdrawiam serdeczenie :)

      Usuń
  3. A co się będę lenić :) dołączam i ja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham i nienawidzę deski! :) Jak na razie mam dość intensywny trening na mięśnie brzucha, ale tak miesiąc przed wakacjami można by dołożyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ;) Zatem polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  5. Ja zaczęłam wyzwanie z pompkami, ale wyzwanie to wyzwanie :)
    Zapraszam do siebie.
    http://grabczynskam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde wyzwanie jest ciekawe.:) Oczywiście zajrzę.

      Usuń
  6. To zacznę chyba, zrobię i dzisiaj, tylko nie wiem czy dam radę 20 sekund, bo deseczka to moje znienawidzone ćwiczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię statycznych ćwiczeń, więc odpuszczę, ale trzymam kciuki za podejmujących wyzwanie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne, ogólnorozwojowe ćwiczenie. Można je kochać bądź nienawidzić :) - ja zaliczam się do tej pierwszej grupy. Boli, mięśnie palą ale satysfakcja (i efekty!) są tego warte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego wszystko się trzęsie i ma się ochotę przerwać ćwiczenie..ale warto:)

      Usuń
  9. Niedługo również zacznę biegać.

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idę zrobić plank'a, - zaczynam od teraz :)
    nie myśle na razie o tych 5 min, bo trochę mnie to przeraża :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To dla mnie wiele znaczy i motywuje do dalszego pisania. :) Odwiedzę profil/blog, każdego, kto skomentował mój post, nie musisz reklamować swojego bloga. ;)

Jeśli poszukujesz motywacji do ćwiczeń, nie wiesz od czegoś zacząć i jak się za nie zabrać, jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało! :)) datewithfit@gmail.com