poniedziałek, 2 marca 2015

Pobiegliśmy po nowe płuca dla Piotra! :)

Za nami świetny bieg! ;) Pisałam już o nim wcześniej tutaj, dziś pora na relację. ;) Na starcie stawiło się 190 osób z wielkim serduchem. ;) Dystans 5 km, trasa w większej części po lesie, wzdłuż rzeki Soły. Po biegu poczęstunek w postaci Salezjańskiego bigosu, a następnie losowanie nagród. ;) Dla każdego uczestnika pamiątkowy medal. :)

Bieg miał charakter charytatywny, biegliśmy po nowe płuca dla Piotra, udało się zebrać łącznie 6450zl. ! :)

Świetni ludzie, fantastyczna atmosfera, dobry cel! ;)


Bałam się o to, jak pobiegnę, bo forma gdzieś uciekła, ale jak na luty, myślę, że nie jest źle.. ;)



Niestety pieniędzy wciąż jest mało.. Operacja kosztuje 120 tys. euro, a uzbierane jest dopiero około 80 tys. polskich złotych.. Jeśli ktokolwiek jest w stanie pomóc i podesłać parę groszy, niech się nie waha, więcej informacji na facebooku Piotra lub lub na jego blogu.

Dziękuję także serdecznie blogosferze, za udostępnienie wydarzenia!:) Wiedziałam, że nie zawiedziecie! :)

Pozdrawiam biegowo,
Ajwonkaa


10 komentarzy:

  1. Takie biegi to wspaniała inicjatywa - tutaj nie liczy się czas czy tempo - ważni są ludzie o wielkim sercu.

    Życzę aby udało się zebrać pieniądze dla Piotra - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. inicjatywa godna podziwu! tyle zrywu serca dla drugiej osoby, piękna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biegi charytatywne są super, a co do Twojego czasu to jak dla mnie super, ja ciągle na 5km nie mogę zejść poniżej magicznych 30min...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zejdziesz na pewno, nie poddawaj się ;) ;*

      Usuń
  4. Super inicjatywa ! Fajnie, że o tym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. To dla mnie wiele znaczy i motywuje do dalszego pisania. :) Odwiedzę profil/blog, każdego, kto skomentował mój post, nie musisz reklamować swojego bloga. ;)

Jeśli poszukujesz motywacji do ćwiczeń, nie wiesz od czegoś zacząć i jak się za nie zabrać, jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało! :)) datewithfit@gmail.com